donderdag 17 februari 2011

Biddag

In mijn hoofd ben ik al bezig met ideeen rondom biddag.
Volgende week woensdag wordt hier namelijk al biddag gehouden.

Biddag voor gewas, arbeid en visserij!

Vorig jaar heb ik met de mannen voor het eerst stil gestaan bij dankdag. We maakte een thema tafeltje met onder andere (speelgoed)eten, geld en een Bijbel. Zaken waar we dankbaar voor mochten zijn.
Zie hier nog de foto's:




We proberen elke dag te danken met onze kinderen, elke dag is er immers genoeg om dankbaar voor te zijn! Danken is ook iets wat je moet leren, je moet de zaken waar je dankbaar voor kunt zijn ook willen zien.
En soms valt dat niet mee!

Met biddag wil ik deze keer stil staan bij het verhaal van de zaaier.
Vanmiddag hebben de jongens al mogen zaaien. Ik hoop dat er dan volgende week al wat boven de grond komt.
Dus maar weer wat snel kiemends uit de doos gehaald: mosterdkers.



Gelukkig komt er buiten ook al weer het nodige groen tevoorschijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!