zaterdag 7 mei 2011

Vakantie!

De afgelopen weken hadden de kinderen hier vakantie.
Twee weken dagelijks met elkaar doorbrengen valt voor onze kleine mannen toch ook niet mee,
het ene moment was het lekker samen spelen en even later was het vechten.

'Partners in crime' noem ik ze wel eens!
Zie hier een plaats delict!



Dit was een prachtige Hosta, Was... want mijn lieve mannen hebben er een zomerse salade van gemaakt!
Toch jammer...

En verder was het natuurlijk een week vol vieren met koninginnedag en 5 mei. Zelfs onze dahlia vierde mee!



Omdat de jongens graag helpen met bakken. Bakten we in deze vakantie regelmatig iets voor bij de koffie.Zoals de Rabarbertaart van Teunie en een bevrijdingscake.


Op koninginnedag heb ik voor 1,50 oud wit serviesgoed gekocht. Eindelijk heb ik dan een etagere gemaakt.
Zie hier het resultaat.


Nu nog genieten van de zaterdagavond en moederdag en dan begint volgende week het gewone leven weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!