dinsdag 5 juli 2011

Ontdekt!

Ik had al van alles bedacht als nieuw thema.
Maar ja met de vakantie in zicht moet het wel haalbaar en leuk blijven.

Mijn oudste zoontje werd vorige week 5 en kreeg prachtige (betaalbare) kadootjes uit de serie van de Hema en natuurmonumenten.
Zoals een insectenpot een vergrootglas en een verrekijker 
Dat laatste ding heet volgens onze kinderen geen verre-kijker maar een verder-kijker en daar zit natuurlijk wat in!

Wat valt er dan opeens veel te ontdekken in je directe omgeving!
En nu het nieuwe thema: ontdekken.

Ontdekken wat God ons allemaal geeft, wat Hij geschapen heeft!
Maar ook op een goede manier met Gods schepping omgaan.

Het thema is goed te combineren met bijbelverhalen en vakantie vieren.

Een aantal bijpassende liedjes vond ik op de CD 'Ontdekt!' van de Oke 4 kids serie.


Er is nog zoveel te ontdekken!


Weet je wat ik heb ontdekt?



Van onze viertafel volgt binnenkort een plaatje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!