vrijdag 30 september 2011

Bartimeus

Het verhaal van Bartimeus.
De Heere opende zijn ogen zodat hij kon zien!

Wat is het om blind te zijn?
De jongens hebben door een afgeplakte oude bril gekeken.
Spannend!


'Ik zie bijna niets' was de reactie.
Daarna een theedoek voor en op de tast zaken herkennen, dat lukte best aardig!


De jongste vond dit spelletje leuk, de oudste vond het erg eng.

We hebben een mooie kleurplaat gekleurd over Bartimeus gemaakt door Marijke ten Cate ter ere van  Bijbelzondag 2011.
Een beetje vroeg want de Bijbezondag is pas eind oktober,  het materiaal kan ik van harte aanbevelen.
Meer informatie is hier te vinden.

De viertafel van deze week ziet er eenvoudig uit.
Ik heb de Kijkbijbel gebruikt. De tekeningen bij het verhaal van Bartimeus vind ik zo treffend en mooi!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!