maandag 28 november 2011

Jarig!

Afgelopen vrijdag werd onze dochter al weer 1 jaar!


De jongens waren er al weken mee bezig en eindelijk was het zo ver.
De oudste zong zijn hele verjaardagsrepetoire!
Waaronder een liedje van school. Vind ik zelf erg mooi!

Verjaardag is een fijne dag,
we vieren samen feest.
Wees dankbaar dat je leven mag,
wat is God goed geweest.

En inderdaad was is God goed geweest.
Onze dochter al weer 1 jaar.
Na wat startprobleemjes zo tot groei en bloei gekomen.
Genoeg om dankbaar voor te zijn als ouders, als gezin!
Echt genieten om te zien hoe de jongens voor hun kleine zus zorgen.


Hoe lief ze voor haar zijn!

1 opmerking:

  1. Hallo Marleen! Raar om een reactie te schrijven op een blogstukje uit 2011. Ik vond je blog omdat ik op zoek was (en ben) naar de melodie van het verjaardagsliedje dat je in je stukje noemt. Ik kan de wijs nergens vinden. Ik las ergens dat het lied in 'Uit de mond der kinderen' staat, maar dat boekje heb ik niet. Heb jij de wijs ergens op papier, of is het een bekend wijsje?
    Dankjewel voor je hulp, en ik denk dat ik je blog ga volgen!
    Rinette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie kan ik erg waarderen!