maandag 5 december 2011

Het Licht

Al weer vijf zakjes van de adventskalender zijn geopend.
Alle zakjes bevatten een opdracht, knutseltje of een klein kadootje met een betekenis.

Voor de ramen in de kamer heb ik een tak gehangen.
Lekker met de jongens gezocht in het park,
struinend door de plantsoenen en tussen de bomen.
Aan deze tak komen de knutseltjes etc. te hangen.



Gisteren bevatte het tasje led-waxinelichtjes.
Thema op dit moment is God / Jezus is het Licht, uit 'Een koninklijk kerstfeest'.
We knutselde deze kameel.
De kleurplaatjes smeerde we in met olie.
Het licht schijnt er nu mooi doorheen!


1 opmerking:

  1. Erg leuk! ( Die tak)

    Knutselen deed ik veel met de oudste meiden. Mijn jongste is nu 7 en motorisch niet zo handig. Hij heeft een hekel aan knutselen dus ik zal hem maar niet zo'n kameel laten maken - hoe leuk ik het ook vind.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie kan ik erg waarderen!