zaterdag 31 december 2011

Oude jaar uit, nieuwe jaar in: in Hem is het einde en het begin.

Het heeft eventjes geduurd maar na de eerste week van de vakantie staan we eindelijk in de vakantiestand!
Vooral de jongens hebben altijd eventjes de tijd nodig om in deze stand te komen.
Maar nu is het dan ook volop genieten.

Op kerstochtend aten we bij kaarslicht beschuit met muisjes ter ere van de geboren Koning.
En de oudste zoon kwam op het idee om een toost uit te brengen met zijn glas met sinaasappelsap.
'Op onze geboren Heere Jezus'.





We zijn nog druk bezig met de laaste week van de adventskalender. Onze kalender loopt eigenlijk tot 1 januari.
Maar door allerlei zaken lopen we nu een weekje achter.
Ach, hebben we in ieder geval een leuke dagelijkse activiteit in de vakantie.

Gisteren hebben we een viertafeltje gemaakt rond de jaarwisseling.





Op de viertafel staat een tekst uit psalm 91

Mijn Toevlucht, en mijn Burcht; mijn God
op Welken ik vertrouw.

Net voor het einde van het oude jaar lezen we altijd psalm 90 om daarna het nieuwe jaar te beginnen met psalm 91.
We eindigen het oude jaar en beginnen  het nieuwe jaar met de Heere.
Ook aankomend jaar blijft Hij Dezelfde, ookal weten we nog niet wat 2012 ons brengen zal.

Een goede jaarwisseling gewenst! 




1 opmerking:

Een reactie kan ik erg waarderen!