maandag 6 februari 2012

En toen was het winter...

Het leek even of we zo het voorjaar in zouden gaan,
maar nu is de winter toch nog gekomen.
Geen kunstsneeuw meer nodig, er is genoeg echte sneeuw en dat is genieten!


De middelste werd vorige week 4 jaar. Hij wilde graag een sneeuwpoptaart voor zijn verjaardag.
Door tijdgebrek werd het een wat geimproviseerde taart. Maar gelukkig viel deze bij meneer in de smaak!

Sneeuwballen gooien! Gelukkig zit het raam er tussen.

Voor het eerst schaatsen

Uitrusten op de slee.

1 opmerking:

  1. Wat staat er op de taart? Een poppetje van vilt of eetbaar. Ik vind hem leuk.

    Wow, jij durft. Ik ben nog niet op het ijs geweest. telkens als ik mijn dochter ga halen komt ze me al tegemoet. Misschien vanmiddag na schooltijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie kan ik erg waarderen!