maandag 7 mei 2012

Op zoek...

Al een hele tijd heb ik niets meer geschreven over de thematafels die ik met de jongens maakte.
Oh ja, er zijn er nog wel een aantal geweest.
Maar... de tijd dat mijn mannen door willen brengen met knutselen en bouwen voor de thematafel is voorbij!

Eerst dacht ik nog dat het door het thema kwam, maar ook dat maakt geen verschil meer.
Nee, mijn mannen zijn druk met andere dingen. 
Rommelen in de tuin, schommelen, spelen met de lego en ga zo maar door.
Kleuren en knutselen gebeurd  nog wel eens, maar op dit moment alleen wanneer het om treinen, vliegtuigen en brandweerauto's gaat.

Ik zoek nu iets wat aansluit bij hun belevingswereld.
Maar... ik kan de vorm nog niet zo vinden.
Ik heb al gedacht aan de opzet van Johanna maar ik ben er nog niet zo uit!

Iemand nog tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!