woensdag 16 mei 2012

Thematafel

Ik wil toch nog even onze viertafel van een aantal weken geleden laten zien.
Zelf was ik er helemaal  mee in mijn nopjes. De jongens hadden op school project over de werelddelen en evangelisatie via Stichting de Lichtkring.
Naar hemelvaart en pinksteren toe leek mij leuk en mooi om dit thema ook thuis centraal te stellen.
De groepjes op de tafel moeten verschillende werelddelen voorstellen.

De tekst behorend bij de tafel was het zendingsbevel uit Matth 28: 19 en 20

Gaat dan henen, onderwijst al de volken,
dezelve dopende in de naam des Vaders en des Zoons en
des Heiligen Geestes;
En zie, Ik ben met ulieden al de dagen
tot de voleinding der wereld.


Zoals je ziet staan ook onze kinderen op de thematafel. De Heere is gekomen voor al de volken en al de mensen, dus ook voor ons. Op deze manier wilde ik dit zichtbaar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!