vrijdag 26 april 2013

Rood met witte stippen...

Afgelopen week weer aan het naaien geslagen.
Een probleem met deze bezigheid is dat ik er bijna niet mee kan stoppen tot de 'creatie' klaar is.

Het gaat allemaal nog niet van zelf maar deze week wel een hoop geleerd, vooral van de fouten die ik maakte. Eerst maakte ik een jurkje voor mijn dochtertje (inclusief rits, viel gelukkig niet tegen).




En daarna nog een klokrok uit het boek van  mme Zsazsa. Een rode rok met witte stippen, want deze staat al lang op mijn wensenlijstje.  Ken je deze madame Zsazsa niet? Kijk dan eens rond op haar blog madamezsazsa.blogspot.com
Door deze blog kreeg ik echt zin om te gaan naaien en kreeg ik ook de hoop dat het misschien nog wel zou lukken ook. Wanneer je op youtube zoekt naar 'allemaal rokjes - mme zsazsa' kom je ook een erg leuk filmpje tegen maar op een of andere manier krijg ik deze niet in deze blog geplakt.



Ik maakte de klokrok met een paspelbandje er tussen. En ik moet eerlijk zeggen, het staat nog leuk ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!