zondag 13 maart 2011

Als pappa van huis is dan....

Gaan wij aan het vingerverven. Mijn lief is echt allergisch voor gefreubel! 
Het is al stukken minder dan eerst maar vingerverven is toch echt te veel van het goede.

We begonnen met verven om narcisjes te maken. Heel precies werd er geverfd.
 Ze zijn erg leuk geworden en staan nu op de paastafel!



Daarna heb ik een aantal A3 formaat papieren aan elkaar geplakt en verven maar!
Groot feest!

'Mamma kijk eens, ik kan mijn handen wassen met verf, hoor eens wat een mooi geluid dat maakt!
'Kijk mam je kan ook met verf gooien' (doe dat maar niet, is voor mij toch ook te heftig!)




Genieten dus!
En toen opruimen en poetsen maar.
En toen pappa thuis kwam was er niets meer van het vingerverffeest te zien.
Behalve dan een mooi kunstwerk gemaakt door twee broers en een lading met leuke foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!