zondag 13 maart 2011

De liefde van God

We lezen op dit moment nog steeds over de beloften van God  en het feit dat God Zijn beloften altijd nakomt.

Als God een belofte doet zal Hij die ook nakomen.
Hij heeft het eeuwige leven beloofd aan een ieder die in Hem gelooft.
Wat is het eeuwige leven? Het leven dat God geeft en nooit meer zal ophouden.

Gisteren hebben we 4 grote rode harten geschilderd.
Ook twee exemplaren voor de opa's en oma's, dat wilde de jongens graag.
Op de harten staat Johannes 3:16


De tekst is het het hart van het evangelie. We willen deze tekst graag aan de jongens leren.

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je reactie op onze blog! Ik had jouw blog nog nooit gezien, maar heb nu lekker even een poosje zitten lezen.
    Mooi! Ik kom zeker nog eens kijken om me te laten inspireren met je mooie ideeën (over de doop bijvoorbeeld, of dat boekje van bijtje B).
    Ik plaats af en toe ook wel eens stukjes over geloof en kinderen/knutselen, alleen heb ik nog niks gelabeld. Dus moet je gewoon rond pasen/ kerstfeest/bid en dankdag kijken als je andersom interesse hebt.

    Groetjes,
    Petra

    ps: Heeft de operatie bij jouw vader goed geholpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie kan ik erg waarderen!