woensdag 13 februari 2013

Bijbelleesrooster 40-dagentijd voor kinderen

Ik ben hard aan de schrijf aan het bijbelleesrooster voor kinderen met als thema:
'In het voetspoor van Jezus'.

In dit bijbelleesrooster voor kinderen willen we in het voetspoor van de Heere Jezus gaan. 
We beginnen bij Zijn geboorte en volgen Hem daarna op Zijn weg door Judea en daarbuiten.                   Het leven van de Heere Jezus had een duidelijk doel.  Al voordat Hij geboren werd verkondigde de engel dat 'Hij zou komen om Zijn volk zalig te maken van de zonden'. Hij is gekomen om de wil van Zijn Vader te doen.  En dat heeft Zijn leven ook gekenmerkt in woord en daad.
Ik hoop, voor ons gezin, dat we ons hier de aankomende weken over mogen verwonderen en de diepte mogen ervaren van deze wonderlijke genade.
Mochten jullie interese hebben in dit rooster dan hoor ik het graag.
Stuur me een mailtje dan stuur ik je het eerste gedeelte van het rooster toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie kan ik erg waarderen!